Friday, August 19, 2011

sahabat untuk selamanya !

sekarang memang sedih,
my best friend da tinggalkan aku then anggap aku mcam musuh die.
but aku really tak da niat,
aku just pelik sbb kau suka showoff ngn orang pasal kau ni rajin sangat lah,
kau tak sedar cara kau tu menyakitkan hati orang.
aku da penat nak tegur kau.
kau sedar tak aina adelina nangis sebab kau.
sbb kau tu menunjuk sangat markah kau kat org.
aku bukan nak maki or apa2 just nak kau sedar.
kau dulu tak mcm ni doe.
makin lama perangai makin teruk.
kau selfish! kau sedar tak? kau tak akan sedar, aku tahu tu.
one day,kau akan rasa mcm mana kami rasa.
jangan sebab muka skema kau tu,kau nak belakon depan orang ramai untuk pk yg kau tu rajin
and pandai sangat.
sory la beb, kau tu da keseorangan jgn lagi nak buat muka.
pandai pulak kau cari kawan yg kau penah kutuk dulu kan ?
sekarang aku mmg da dapat apa aku nak,
matlamat aku cuma nak lawan kau dgn exem punya markah,
tu je tapi aku tak da niat nak buat kau pergi dari aku.
tapi kau ?
kau pk aku nak tinggalkan kau ke?
kau bestie aku lah beb, tak da makna aku nak tingalkan kau.
kau ingat buat benda ni,semua akan selesai?
sampai bila2 tu tak akan kalau kau perangai mcm penjual ikan (selfish)
sory adlina

No comments:

Post a Comment